Xavi and Messi
keskiviikko 28. syyskuuta 2011
eka blogi
Blogin teko oli kivaa.Kirja on ihan hyvä.Alku oli jännittävä.Siinä kerrotiin hassusta kivestä.
1 kommentti:
Markus
12. lokakuuta 2011 klo 3.04
kiva BLOGI
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
kiva BLOGI
VastaaPoista