Xavi and Messi
torstai 6. lokakuuta 2011
tehtävä 4
No poika pääsee lukiosta.Hän on töissä paperitehtaalla.Metsä olisi hyvä paikka kuvata elokuvaa.
2 kommenttia:
tomppa
12. lokakuuta 2011 klo 2.57
ei kyllä ole paljon tekstiä kirjoita lisää
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
nikke
14. lokakuuta 2011 klo 0.42
enemmän tekstiä nuutti
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
ei kyllä ole paljon tekstiä kirjoita lisää
VastaaPoistaenemmän tekstiä nuutti
VastaaPoista